Obchodní podmínky

Upozorňujeme zákazníky, že malířské barvy i od jednoho kusu z důvodu křehkosti balení zasíláme pouze na paletě – cena dopravy 499,- Kč.

Upozorňujeme zákazníky, že obrázky u jednotlivých výrobků jsou pouze orientační.

Jak nakupovat

Zde naleznete mnoho užitečných informací. Když Vám něco nebude jasné, zavolejte na naše telefonní čísla nebo nám napište. Jsme kdykoli připraveni zodpovědět Vaše dotazy.

Pokud se Vám z nějakého důvodu nebude chtít nakupovat přes náš elektronický obchod, máte stále možnost objednávat telefonicky na čísle 737 279 526 nebo e-mailem: belohorska@ve-pa.cz.

Objednávání zboží je u nás jednoduché

Zboží můžete objednat:

  1. on-line, prostřednictvím internetu eshop.barvy-laky-fasady.cz
  2. telefonicky či osobně:

Po telefonu jsme Vám připraveni odborně poradit a nevíte-li si rady, lze celou objednávku vyřídit i telefonicky 8.00 – 17.00 tel.: 737 279 526

Objednávka po internetu

  • Zaregistrujte se: klikněte na „REGISTRACE“ a vyplňte
  • Vyberte si výrobek, který si chcete objednat a klikněte na „KOUPIT“
  • Pro zobrazení objednaného zboží klikněte na „NÁKUPNÍ KOŠÍK“
  • Kliknete na „OBJEDNAT“ zde zjistíte ceny za dopravu a dobírku
  • Zkontrolujete si objednané výrobky a kliknete na „OBJEDNAT“
  • Objednávka je odeslána a vyřizuje se. Následně Vám přijde potvrzující e-mail

Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatnou emailovou adresu. Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na našem emailu: belohorska@ve-pa.cz nebo telefonicky telefonicky 737 279 526.

Nadstandardní požadavky budou řešeny individuálně.

Dodání zboží

  1. Osobní odběr na adrese: Laubova 10, 130 00 Praha 3
  2. Osobní odběr na adrese: Bělohorská 127, Praha 6
  3. Zásilkovou službou PPL při objednávce do 40 kg
  4. Zásilkovou službou PPL SPRINT při objednávce do 100 kg – paletový odběr

Platební podmínky

Cena dopravy je 120 Kč.
Od 0 kg do 40 kg zboží – 120 Kč.
Paletový odběr do 100 kg – 499 Kč.
Cena dobírky je 30 Kč.

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Úhrada zboží bezhotovostním převodem na účet u ČSOB na číslo účtu 236597050/0300 – po připsání platby na náš účet bude zboží v nejbližším závozním dni dodáno.

Platba hotově při převzetí v obchodě.

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu eshop.barvy-laky-fasady.cz se řídí obchodním zákoníkem č.513/1991 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dále se řídí níže uvedenými podmínkami. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, prodejce) a kupujícího (zákazník).

Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v nejbližším dnu rozvozu od objednání, pokud je zboží skladem. V opačném případě informovat kupujícího o délce dodací lhůty. Při převzetí zboží v provozovně prodávajícího při osobním odběru, obdrží kupující ke zboží daňový doklad.
  • Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  • Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky prodávajícího.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od závazné objednávky odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nebo nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
  • Platné Obchodní podmínky je prodávající povinen zveřejnit kupujícímu na stránkách prodávajícího www.barvy-laky-fasady.cz

Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést celé jméno, správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží dodáno a telefonní číslo, které je důležité pro přepravní společnost PPL.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  • Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit nepoškozené a nerozbalené zboží obratem (ihned).
  • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely provedení nezbytných účetních operací a přímé komunikace s Vámi.

Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
  • Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

Storno objednávky

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou. Tato částka bude ponížena o náklady, které prodávajícímu vznikly s přepravou zboží k zákazníkovi.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

Storno objednávky ze strany kupujícího:

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží “na objednávku”, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.